Pages

Subscribe:

Selasa, 7 Jun 2011

...wad...

kepala otak, kepala lutut ah senang cerita semua organ dalaman mahupun luaran ahli keluarga aku semua sedang berperang dan sedang dilanda kerisauan yang mmberat ...  ni semua pasal nenek ku y trcinta telah dimasukkn k Ward CCU [ ICU untuk pesakit jantung]

nenek aku ni umoq dh 68 tahun ... dh lma dh makan garam smpai la dia dpt darah tinggi dgn package kecing manis n also bonus sakit jantung ... mmg common la pesakit darh tinggi+kencing manis ni bese nye akn dpt sakit jantung.. tapi keadaan dia skang mmg meruntun kn hati kami sekeluarga ...

kalo korg tgk keadaan dia mmg sdh pasal heartbeat dh jatuh smpai 60 lbh je ... tgn dh bengkak sbb slalu kne amek drh ... dgn tgn kiri ad slrn intervenna ... hidung lak ad msuk oksigen ... nk angkt kepala pn x larat ... kesian sgt kt nenek aku ni ... dia je la satu2 nenek ak y ad ...

tambahn lg dgn makcik ku y sulung pn bru pas mnjalani pmbedahn pasal dia patah kaki ... simpati aku kt dia tp sesungguhnya dia insan y sgt tabah ... dgn sakit buah pinggng y memaksa dia mnjalani rawatan dialisis 3 minggu skali dia msh relax lg tahan sakit dn redha dgn dugaan y Allah berikan kepda dia ... hebat manusia spt nye ...

tambh lg jumaat lepas kitorg dikejut kn pulak dgn kjutn .. sepupu aku y sulung lak ank mklong ku tu kne strok ... korg byg kn la drh dia ats 240 bwh 180 ... syukur Allah msh selamt kn dan lindungi dia kalo x kmungkinn dia bleh meninggl pasal teknn trlalu tunggi pd pmbuluh drh ...

sesungguhnya keluarga ku skang ni sdg diduga sejauh ane kekekuatan kami ... dn ku redha dengn ketentuan dia ... trima kasih juga kpd suma y mmberi sokongn dlm bntuk ape shja y mmberi kekuatan kpd kami skeluarga ... trima kasih kpd suma ..

0 Orang Belek-Belek Mini Cooper Sj: