Subscribe:

Selasa, 4 Oktober 2011

Gereja Terbesar Di Asia Di Bukit Jalil

hello malaysia !!! pepagi buta lagi aku dah digempar isu pasal sebuah gereja nak dibuka kat bukit jalil.. gereja ni adalah gereja terbesar di Asis ye yop ... this is serious matter ... aku tak tahu la nak cakap camne but daripada ape yang aku lihat gereja ni membawa unsur-unsur freemason.. aku tak tahu wheather kerajaan pantau atau tidak projek begini mega kan .. 

selain tu , gereja ni jugak merupakan gereja yang tercanggih di dunia yang menelan belanja RM100juta tu belum masuk kos tapak tanah RM36juta  .... korang tengok la sendiri konsep dia ... yang menjadi kan aku riso ialah sekarang ni pun anak islam malaysia dah terumbing ambing hanyut... kalo ada gereja ni kelak.. ape yang akan jadi .. ape gereja ni akan dipenuhi oleh anak islam malaysia yang dah murtad... please wake up everybody .. mari kita perteguhkan iman dihati kuatkan tali pegangan agama perkukuhkan tiang syiar islam agama kita...

...ni la yang aku kata macam freemanson tu ... cuba korang tengok ...


...ni lokasinye...




...sedang dibina sekarang ni .. dikatakan sejak tahun 2008 lagi...




...ni la rupanye kalo dah siap nanti ...

aku siarkan agar semua tahu tentang perkara ni ... malaysia negara diplomasi yang berorientasikan negara islam but pada zaman Rasulullah pun setahu aku Nabi tercinta tak pernah robohkan rumah ibadat agama lain .. ape yang boleh dikata..kita yang kene jaga diri sendiri dan tetapkan percaya, tawaduk, iman kita dimana ... 

11 Orang Belek-Belek Mini Cooper Sj:

Kancil 8349 berkata...

Salam kenal,

kancil sokong dengan kenyataan terakhir...'tetapkan percaya, tawaduk, iman kita di mana......"

adila idayu berkata...

Ya Allah...

teguhkan iman kami...=)

ORLANDO AHMAD berkata...

itu hak diorang, biarkan aje... yg penting kite jangan biar diorang kacau kite dan kite pown kena jaga diri masing2 elok2...

Oh Oeya berkata...

Owh! dak Bukit Besar eaaaa ;)

sj berkata...

kancil: tq 4 sufforting huhuhuh

adila: ye... amin

Orlando Ahmad: sj agree tu ... y pnting dri sndri ...

Oh Oeya: aah .. tahu k?

Oh Oeya berkata...

nuuu.. awk bgtau kt kenalan baru heheh ;)

Oh Oeya berkata...

vrooooommmmm.. follow sini vrooommm

Kasih Kita berkata...

Salam kenal. Dari segmen Lulu. Dah jadi follower :)

eintan nurfuzie berkata...

ilimuniti ni pernah baca hal dorang ni dulu....

Aziela berkata...

balas kunjungan dari segmen lulu...salam perkenalan.

KiMiE berkata...

hari2 lalu depan ni..tensen je bila lalu..hmmm..

singgah n follow..dari segmen salwaismail :D