Pages

Subscribe:

Ahad, 4 Mac 2012

Kene Maki!!! A la...

Hai ... Ape kabar ??
wah ... rase macam hidup kembali apabila dapat update semula blog ni ...
rindunya rasa di hati nak berblogging, blog walking, join segmen .. sumanya pasal blog la...
dah lama sangat kan aku tinggalkan blog aku ni ... dah nek semak samun dah ni ... lalang dah tinggi pinggang .. hahaha

banyak aku nak share kat korang ... especially my visit to USS ( universal studio of singapore) best ooo wa cakap sama u alll.. rugi tak pergi aw...

tapi hari ni aku nak share kat korang .. keje aku ni memang memerlukan kekuatan mental, fizikal , rohani sumanya la ... kalo rasa diri tu tak tahan kene maki memang susah la ... berjumpa dengan orang ramai ni susah .. ada jenis manusia yang mudah dibawa berbincang .. ada jugak belum sempat buka mulut je dah kene maki dah ... peh itu la yang kadang-kadang paling mencabar sekali ...

kira muka aku ni memang selalu la kene maki ... sampai satu saat ble orang maki aku , aku sengih je macam orang tak betul ... bukan ape .. aku kesian tengok dia marah macam temperature putus ... hahahaha pastu dia dah bengang dia terus cakap elok- elok kat aku ... hahahaha

moral of the story,, jumpe je orang ni layan guna otak , bidas kata - kata dia dengan akal bukan dengan nafsu amarah semata - mata ... tu suma memang ke longkang la jawabnye ... memang lagi terok kalo dua-dua naik angin... huhuhu



ok see u all in next post ... [ak pn xtahu ble hhehehe]

1 Orang Belek-Belek Mini Cooper Sj:

Kayu Manis berkata...

diam tu kan lebih baik..