Subscribe:

Jumaat, 23 Mac 2012

RIBUT!!!!!!

Hari tu aku dah janji nak cerita dekat korang pengalaman aku dilanda ribut ketika sedang sibuk menjalankan tugas sebagai despatch tong yang berjaya ... hahahah ayat tu tak boleh bla kan... jadi hari ni aku nak tunjuk dekat korang antara gambar-gambar yang korang boleh tengok keadaan kitorang time tu... tapi memang satu memori, pengalaman yang tidak boleh dilupakan .. yang berlaku sekelip mataa... tapi memang satu kesyukuran yang tidak terhingga bila aku masih selamat dan masih bernyawa.. Alhamdulillah!!!













0 Orang Belek-Belek Mini Cooper Sj: