Pages

Subscribe:

Ahad, 18 Mac 2012

kene maki part 2...

tiba - tiba mood aku nak berblogging kembali menbara ... bagai bola-bola api ... hahahahha
well aku still lagi kat tapak kempen wondering and counting for the rain right now... it seemly to be very heavily rain come after with all of the thunder and splash just appear also with all the wind... by the way it better from this morning .. the sun is so hot and brightly shine ... hahahah

but the brightly sunshine is coming badly morning mood hahahah... adalah seorang uncle ni .. dia tak leh nak bagi particular yang aku nak then suddenly dia nek angin and throw the form to my face... the stupid uncle memang takde otak senang-senang je dia wat orang camtu ... dia ingat dia sape... wah memang bikin line panas .. tapi aku lately ni memang jenis manusia yang sabar kan ... sengih je la bile kene maki hamun ... wah sedih ohh kne maki ,,, tapi muka kene maintain hahaha

tu yang kat atas tu aku nak update petang tadi sebelum something happen ... khemah yang kitorang gunakan tu ditiup ribut and suddenly aku dah basah kuyup kene hujan .. nasib baik suma equipment dapat diselamatkan ... syukran ...  nanti aku update lagi pasal hal ni ... papai suma

0 Orang Belek-Belek Mini Cooper Sj: