Pages

Subscribe:

Jumaat, 13 April 2012

Sesat aka Termakan Buah Langsat Tanpa Rela


Hari ini aku ada interview kat dyson senai... sebenarnya takde mood sangat nak pergi but pasal memikirkan yang aku dah set the interview session by hook or by crook kene pergi gak.. aku nya interview tu pukul 4 petang tadi habis dekat kol 5 gak ...

tapi on the way back ape ntah aku berangan atas motor tadi aku terbabas sampai ke tg langsat ... Ya Allah !!! perjalanan yang makan masa 30 minit  sampai jadi 1 jam lebih ... peh serius stress dah la terpaksa lalu highway pasir gudang yang dahsyat tu ...

dari 30km je sampai jadi 80 lebih km perjalanan ... tak giler ke tu!!!
moral of the story bawa la motor sambil berangan lagi ... padan muka ... hahahaha...

wah wa dah ada semangat semula nak berblogging ... kawan2 come on singgah blog aku yang xbrape nak cun ni ... hhehehehe

1 Orang Belek-Belek Mini Cooper Sj:

Kekzamanis berkata...

Alahai, berangan ape la agaknyer tu sampai jauh benor melencong.. HEHEHE..