Pages

Subscribe:

Jumaat, 18 Mei 2012

new job bling bling

Dah lama rasa nye tak menaip dekat cni ... errr aku rasa setiap kali aku post memang aku sebut mcam ni wakaka...

semenjak dah nak berhenti and nak tukar kepada kerja len ni ... rasa macam dah malas dah nak wat kerja ... but sometime aku terpikir gak mesti kawan- kawan aku akan susah nanti tapi office ni kemudahan pun susah nak bagi ...

maka buat ape nak bersusah payah kan .. wat sesak pikiran je ...  wth kn ...  aku rasa hidup aku akn berubah selepas aku bertukar kerja ni ... tapi tak tahu la tukar kepada yang lebih baik atau  kepada yang lebih worse itu yang tak pasti ... nasib la badan ...
rakan - rakan blogger walaupun blog aku ni tak menarik lagi but please support aku untuk something yang lebih nanti ... huhuhuhuhu

ok adios .. jumpe lagi di len hari ... hehehhe

0 Orang Belek-Belek Mini Cooper Sj: