Subscribe:

Selasa, 30 Ogos 2011

Raya Is Hepi Raya (^^)v

dah 29 hari kita pose ... alhamdulilah berjaya menempuhi dengan jaya nya .. tahun ni dapat pose penuh .... best best ... rezeki Allah nak bagikan ... huhuhuhu
macam mana hari raya korang semua ?? best tak?... umah aku cam nak pecah hari ni .. 2 blok nya marhaban datang ... pas blok aku siap marhaban ... blok sebelah lak marhaban ... peh memang serius terperanjat .. but it's ok ... tetamu kan rezeki ...
hari ni raya aku cam bese r .. gi belah my daddy jumpa pakcik- pakcik aku ... dapat lah duit raya... ok la dari tak dapat lansung kan ... hahahahahaha .. papehal pun raya tahun ni agak meriah ... tapi sikit hati aku ni tersentap la.. sebab
tahun lepas raya aku meriah ada orang tersayang kat sisi ... tahun ni raya single mingle... sedikit terasa syahdu di hati .. dan-dan la ter ingat waktu rianggembirabahagia... takpe la Allah dah tentukan segalannya... kite ikot je la... tapi tak bermaksud kita tak boleh ubahnya kan ... huhuhuhu... dengan ni
SAYA SITI JAMILAH @ SJ INGIN MENGUCAPKAN SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN kepada semua blogger-blogger yang dihormati dan disayangi .. (^^)v

3 Orang Belek-Belek Mini Cooper Sj:

srikandi cinta berkata...

salam lebaran. hye. sy follow blog ni.salam kenal :)

Cik Bell berkata...

wah..pose penuh tu..ckup jeles..ngeh3~
selamat hari raya ;)

sj berkata...

srikandi cinta: thanz sbb sudi follow ye ...
cik bell : best kn kui kui kui kui ...