Subscribe:

Khamis, 1 September 2011

Kisah Semalam

Aku nak hantar entry ni semalam tapi line lak wat hal so postpone bawa ke hari ni ...
Alkisahnya semalam kan hari merdeka... aku perasan satu hal rakyat Malaysia cam tak perasan semalam hari Ulang Tahun Kemerdekaan negara kita kan ... ye la orang semua tengah sibuk menyambut hari raya.. ngah meronda serata pelusuk rumah sedara mara , madu- madu... hahaha skandal-skandal... wakaka...
ape-ape pun kita sepatutnya sekurang-kurang mengingati sedikit pejuangan dan rentetan sejarah bagi negara kita semasa menuju kemerdekaan... ceh wah yang nak gempak aje ... hahahaha
aku bangga menjadi rakyat negara ni ... walaupun dah macam - macam peristiwa yang telah dilalui oleh rakyat malaysia ... tapi insyallah kita tetap akan bersatu padu sampai bila-bila..
aku teringat masa aku sekolah menengah kebangsaan bandar putra kulai... kitorang tak pernah membezakan antara kaum ... kitorang sambut suma perayaan ... seronok sangat ... bila time pose ada kaum- kaum lain yang turut berpose bersama kitorang termasuk la berbuka bersama. indah sangat masa tu ...
MALAYSIA KAMU MEMANG HEBAT ...
ape pun aku kat sini nak ucapkan
SELAMAT HARI ULANGTAHUN KEMERDEKAAN MALAYSIA ke 54...

p/s kenapa tak leh upload gambar ea ? ada sesape yang pernah trjadi prkara y sama tak ? plz help me 

2 Orang Belek-Belek Mini Cooper Sj:

Bell berkata...

selamat merdeka ;)

sj berkata...

Merdeka merdeka merdeka .... (^^)v peace no war