Pages

Subscribe:

Jumaat, 11 Oktober 2013

Budak Sekolah

Assalamulaikum WRT !!

Selamat Petang semua... 

Tadi aku sempatlah check out aku nya FB.. Tengoklah one of my member dia ada post video.. Video budak sekolah membuli... Yang aku tak paham.. ape motif korang as student wat camtu.. apsal.. masa ko ada banyak sangat lebih sampai boleh wat perangai macam tu??? 

Zaman aku sekolah pun ada gak isu buli tapi apa yang budak tu lalui memang kejam.. budak perempuan tu kene raba, nak kene tanggal baju and seluar (tapi tak tertanggal pun.. selamat mata aku), rambut dia digunting and budak tu ada letak cam chemical tau dekat rambut dia, sumbat mulut budak tu dengan stokin.. aku tak sampai hati nak post video tu kat sini sebab ada part yang mengaibkan budak tu.. kenapa ea jadi camtu.. 

Salah Mak Bapak dorang or salah Masyarakat or salah Sistem Pendidikan Malaysia??

Korang Fikirkan and timbangkan...

pada yang adik-adik yang masih bersekolah.. please concern with your younger sisters and brothers.. tunjukkan dia jalan yang benar

Adios .... :)

0 Orang Belek-Belek Mini Cooper Sj: