Pages

Subscribe:

Rabu, 9 Oktober 2013

SmartPhones

Assalamulaikum..

Dulu aku tak heran sangat la pasal smartphones ni.. ada ke takde bagi aku biasa je tak penting sangat pun tapi semenjak dua ni aku ada rasa ianya satu keperluan la pulak.. there 1 strong reason kenapa aku rasa nak ke taknak ke kene ada satu jugak ni..

Reasons: Sebab study.. asal nk discuss or ada pape assg ke suma mesti tanya eh ada whatsapp x? ada wechat x? jawapanya xde hahahaha kolot gila aku ni...

Maka dengan itu aku rasa aku terpaksa ada jugak by hook or by crook... :( terbang duit aku herm...

TAPI

aku pening... smartphones ape y aku nak beli.. aku ni dah la cerewet... herm camni...
Korang ada idea smartphones mana yang bagus... Please give your opinion ea...
:)

1 Orang Belek-Belek Mini Cooper Sj:

YUS berkata...

K'yus pun xde smartphone.. tapi jika diberi pilihan, k'yus suka iphone or sony expria.. hehe..