Pages

Subscribe:

Khamis, 24 November 2011

First Day Sj Keje

Tajuk yek-yek je kan ... memang ari ni 1st day aku keje ... bese la hari pertama semuanya okay ... takde yang tak okaynya ... tapi disebabkan wa munya lumah manyak jauh ... badan rasa cam kene hempap dengan jentolak ... itu tak termasuk lagi rasa sakit yang sangat menyengat pada kaki aku ni ... malam ni sebelum tidur kene letak minyak pelincir dulu ni ... bagi setting baik balik semula hahahhaha... aku keje dengan company nama dia SWM Enviroment unit logostik ... buat masa sekarang ahli sidang majlisnya hanya ada 8 orang je ... kitorangnya bos en shamsul and juga en jepri ... okaylah ... ketawa je dok dekat dalam unit ni .. hari ni lepak kat dalam ofis je meeting dan set balik semua dokumen .. esok nak kene keluar pergi sitevisit ... esok bermula la tugas aku sebagai seorang assistant logistic ... huhuhuhuhuhu

p/s aku terlupakan nak cerita kat korang pasal aku dapat dua offer job ... lainkali lah ea... papai

3 Orang Belek-Belek Mini Cooper Sj:

kotak bulat berkata...

wah...tahniah!!!

Unknown berkata...

trima kasih ... (^^)V

Pink Lavender berkata...

tahniah...
keje rajin2 yer sj..