Pages

Subscribe:

Ahad, 6 November 2011

~Selamat Hari Raya Aidil Adha~

Salam Aidil Adha ...

dalam kepenatan dan rasa mengantuk yang teramat sangat ni ... Aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha ... Alhamdullilah tahun ini masih dapat lagi jumpa Hari Raya korban... tapi belum makan daging korban lagi ... hahahah makan je aku ingat ... Pagi ini bile buka je blog ... Alhamdulilah bersyukur sangat -sangat bila tengok follower dh cecah 204 orang ... sape la follower yang akan menjadi follower yang ke 205... tak sabar rasanya nak tunggu ... aku mencari follower yang ke 205 pasal korang perasan tak url tu ialah sj205... heheheh sapekah yang bertuah ye ... blogger yang bertuah aku akan buatkan entry khas untuk dia and also mungkin ada lagi few thing later on aku tambah ... hehehehe tak  sabar rasa nya nak tunggu ni heheheh


2 Orang Belek-Belek Mini Cooper Sj:

Unknown berkata...

salam aidil adha..siapakah follower yang bertuah tu ye..gudluck SJ :)

Anonymous Mat berkata...

slmt hari raya gak...ehehehhehe + tomel lah dia ;p
em....so sad x jadi folower yg ke 205