Pages

Subscribe:

Rabu, 23 November 2011

Harimau Muda

Malam ini Skuad Harimau Muda aku bertemu dengan Syria bagi kelayakan Olimpik ... Terus terang aku kata aku tak letakkan harapan yang tinggi pada dorang pasal ko tengok jela tak silap aku dalam seminggu ini je dia dah main dekat 4 game, 2 game sengit, 3 game main waktu tengah panas terik, lepas tu dengan perlawanan final menentang Indonesia yang sangat teruk kemarin ... dah la kene psiko dengan fans indon .. tak sempat rehat betol-betol dah kene terbang balik ke malaysia plus dengan 3 injured... korang rasa lagu mana tu ... mungkin dorang menang SEA Games tapi tahap kesihatan dorang kita kene tengok gak .. aku agak risau dengan fans fanatik malaysia ni pasal nanti dorang bukan ingat semua perkara ni ... sedap je dia memaki hamun skuad negara kita ni... pada mereka yang menyokong kita tawakal je la ... kalo ada rezeki adalah... kalo takde janganlah dikutuk ye ... jadilah penyokong yang setia jangan waktu menang je sokong ... MARILAH KITA MENYOKONG HARIMAU MUDA !!!!!! oh yeah!!!!



Esok Twilight Breaking Dawn part 1 nak keluar ... so excited nak pergi tengok... boleh tengok jacob... hehehehehe

1 Orang Belek-Belek Mini Cooper Sj:

Unknown berkata...

x saba nak tengok jugak twilight juagk..tp bukan hari nie la..huhu