Pages

Subscribe:

Jumaat, 25 November 2011

Tips Nak Mesra Dengan Orang Yang Baru Dikenali

tajuk kat atas tu macam aku nak bagi tips je kat korangkan ... tapi sebenarnya aku nak mintak tolong kat korang ... lagu mana kita nak mesra dengan orang yang baru kita kenali ... i mean kalo kita baru start keje macam aku ni la ... kan payah sikit nak mesra dengan orang ... besenya aku takde masalah sangat dengan hal ni tapi kali ni aku ada masalah lah ... susah lak nak jadi kawan dekat tempat kerja baru ... so aku nak minta tips kat korang semua untuk bantu menyelesaikan masalah aku ni ... PLEASE HELP ME!!!! korang komen kat aku tips nye ... tips yang korang bagi tu ... aku dahulukan Trillionan, Billionan, Jutaan, Ribuan, Ratusan, Puluhan TERIMA KASIH ... muah muah kat korang ... hahahahahahah tolong ea korang ...



4 Orang Belek-Belek Mini Cooper Sj:

ORLANDO AHMAD berkata...

senyum, tanggapan awal orang kat kita pasti positif

Unknown berkata...

thanz ye bro orlando ahmad ....^^

sharul izam berkata...

be nice...hehhe:)

Tanpa Nama berkata...

pasal contact lens yg sama warna/transparent,kalau pakai untuk suami,x apa..atau untuk penglihatan yg rabun..kalau berhias,maka boleh menimbulkan fitnah.

"Terdapat 2 jenis kanta sentuh: 1) Kanta sentuh ophthalmic : Digunakan untuk memulihkan penglihatan. Tidak mengapa menggunakan kanta sentuh ini dengan mendapat nasihat dari pakar. 2) Kanta sentuh berwarna : Ia dihukumkan sebagai bertabarruj (berhias). Jika dia memakainya untuk suami, maka tidak mengapa. Jika dia memakai untuk orang lain melihatnya, maka tidak boleh berlaku sebarang fitnah atau menarik perhatian orang. Ia juga tidak boleh membahayakan si pemakai dan tiada unsur-unsur penipuan. Contohnya, seorang perempuan memakai kanta sentuh untuk berjumpa dengan bakal suaminya.

So,kalau nak pakai,jgn untuk menarik perhatian lelaki.Kena tengok niat jugaklah.Kalau pikat laki,then dilarang.Tapi rasanya,kalau warna sama,tak apa.Sebab tidak menimbulkan unsur penipuan.Apa2 pun,do correct me ya.Saya nie manalah arif sangat.