Pages

Subscribe:

Khamis, 22 September 2011

Siyes!!! Aku Amat Penat ...

Hari ni aku sampai melaka .. lusa aku konvo ... besok kene pergi raptai ... pepagi lagi dah kene turun tanah menapak pergi poli untuk mendaftar pastu ada lak alumni ... layan ... yang best nya just nak jumpa kawan-kawan ... tapi sekarang ni ... aku betol-betol kepenatan ,... what !! haahhaha... siyes kepala semua senoneng ... kaki sakit ... tu la siang tadi berjalan macam takde esok ... memang esok belum tentu jumpa mereka ni ... takpe la berkorban sekali - kali ye dak ... the best part is ... sangat seronok jumpa mereka ni ... merayap kat jusco ... pergi tengok wayang cerita bini-biniku gangster  .. lastly poie makan McD gak ...



then naik bas pergi merlimau.. pergi jengah budak- budak silat kat poli .. havoc abes .... keseronokan berganda .. hehehehe... then back to my cousin house terus flat ... cam lempeng ... wakaka... sekarang lepak kat cc pasal dah lama tak jenguk blog and also facebook .. twitter tak aktif la ... hahahaha



kawan - kawan blogger ku please pray for me ... that my father give his permision to me for doing a honour job ... ape dia ???!! aku nak buat perdemaan organ selepas meninggal dunia ... so korang doakan ye ...

0 Orang Belek-Belek Mini Cooper Sj: