Pages

Subscribe:

Khamis, 7 Julai 2011

Pagi Petang Siang Malam

aloha!!  aku tak tahu kenapa aku bubuh tajuk cmtu kat atas .. confius sbnrnya ..tapi untuk petang ini .. aku takde info menarik pasal aku tak sempat nak surf internet.. nak merayap ke serata buana .. yang aku ada hanya kehidupan yang beberapa hari ini slama tak sempat nak update blog ni .. wakaka .. [apsal ayat ku ni smcam aje ]. 

jadi untuk petang merapu ni di hari khamis . yang ada kat dalam kepala ni .. semalam EleColdXhot menang showdown 2011 [ sape tgk angkat lappy or desktop korg tinggi heheheehhe] mmg gempak ... aku rasa cam tak percaya aje .. ada anak melaysia mampu standing dengan dancer kat luar negara sana .. ni la muka depa ni

hebat gle ..

then dalam minggu ni gak ramai orang sibuk dengan perhimpunan bersih .. aku pun tak faham kenapa diorg si fuss about the isu .. apsal dah lupu tarikk ke suma cara nak menyalurkan suara tentangan ..  aku tak faham .. isu ni xleh nak buka lama lama pasal kang tak pasal blog kesayangan aku ni kne band.. tak sanggup mak nyah ..

and isu paling aku mengerti berkaitan ngan entry merepek aku minggu lepas yang pasal baju kurung tu .. aku dah tahu kenapa baju tu longgar semacam .. pasal aku turun 3 kg dalam masa 2 bulan ni .. peh patot r ..

 dah cukup la entry merepek aku petang petang ni .. kang korang suma tak nak jenguk blog yang kecik ni.. nangis aku nanti .. [korang datang r slalu .. bosan kalo xde orang mai kat cni aw. .. sob sob ]
last skali aku nak minta maaf kepada sape sape yang dah datang jenok blog aku tapi aku tak sempat p jengah blog korang .. aku minta maaf pasal aku tak cukup masa n also line internet ni hah slow sangat [ ni pn aku online kat cc] hehehe korang jangan marah ea.. sayang korang suma .. huhuhuhuhu

0 Orang Belek-Belek Mini Cooper Sj: