Subscribe:

Selasa, 12 Julai 2011

Seronok Sangat!!~

uit semua .. hehehehe .. aku sangat hepi hari ni .. cam ada belon dalam perot ... hahahah 
herm tadi petang terjumpa ngan cikgu masa sekolah menengah dulu ...
berbual dengan dia... seronok dapat jumpa ngan orang yang dulu mengajar kita kn ...
ok selain tu ... aku dapat gak berbual dengan us aku .. dia tepon tadi ^^
us tu sape ...  
us tu ustazah aku masa aku kat smkbp 
semua perkara ni membuat aku gembira 
aku rasa hepi apabila dapat keluar dan ketawa
teringat memori yang dulu
semua ni memberi kenangan manis kepada aku 
termasuk korang yang selalu datang blog aku ni 
korang adalah antara kenangan terindah dalam hidup aku
thanz korang kerana menjadi antara kenagan dan memori dalam hidup aku 
korang umpama shooting stars... (^^)v


4 Orang Belek-Belek Mini Cooper Sj:

sj berkata...

ok .. orang kata kalo gembira sangat t akan sedih ..
memang pun .. aduhai aku terjumpa somebody pakai nama aku memperkatakan sesuatu yang xbek kat blog orang lain .. cmne leh jadi cmni ea... aduhai sob sob

...Minah BluR... berkata...

besnye dapat jumpe balik ckgu skola... rndu..~

amir aizat berkata...

mcm belon kena pecah eh,hehe

sj berkata...

Minah Blur: memang sangat seronok ... huhuhuhu

amir aizat: betol la !! cam belon kene pecah ... terperanjat abes ... huhuhu