Pages

Subscribe:

Sabtu, 2 Julai 2011

Wish For KB [ kotak bulat ]

ni special entry untuk orang yang dah banyak menolong aku di dunia maya ni ... cuba teka sape ???!! hehehe orang nye adalah Cik Kotak Bulat @ KB ... this charming girl memang dah banyak tolong aku sejak aku join balik dunia blogging ni .. hehehe .. walaupn blog aku ni slow je naik nye tapi suma ni adalah jasa baik kb yang banyak menolong kawe ... Thank You so much KB for ur guide n other thing u are special that make other people smile when read your post ...

Selain itu , aku gak nak wish kat KB selamat kembali belajar Good Luck untuk final year hope kamu akan sentiasa centre sepanjang  sem ... Good Luck gak untuk Final Project ... huhuhuhuhuu .. i know ko akan lakukan nye with glory hehhehe... Thanz ye KB untuk semua ... =)

2 Orang Belek-Belek Mini Cooper Sj:

kotak bulat berkata...

heheh..thanks wei..huhu..err..jgn la ko ingtkan aku pasl msuk poli lek tu..mls ni rasanya

Unknown berkata...

hahaha... mmg saja aku nk ingt kn .. hhahaha ... senin ni kan ...ko msuk poli ?